• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ze hebben er middenin een normale
Ik heb moeite om deze recensie te schrijven. Ik heb dit paar Pearl Izumi EM N1 Trail-schoenen in mei ontvangen en heb tot nu toe 111 mijl op deze manier gerend (Disclosure: deze schoenen werden mij gratis toegestuurd als een mediamonster met dank aan PI). Ik ben dol op deze schoenen, maar toen ik nadacht over wat ik moest schrijven voor deze recensie, zat ik vast. Waarom? Omdat er niets gimmigs of flitsends aan is. Een reis naar de Pearl Izumi-website geeft dit voor een beschrijving:
"De droomschoen van de purist, de Project E: Motion Trail N1, is gebouwd You are not allowed to view links. Register or Login to view.om de ultieme soepel stromende, responsieve rit te leveren. De handschoenachtige pasvorm in combinatie met de tussenmiddenzool E: Motion zorgt voor een lichte en soepele beleving. De Trail N1 biedt geweldige trail-You are not allowed to view links. Register or Login to view. feel en tractie met voldoende bescherming en demping voor bombardementen op technisch terrein. "Voor één keer heeft een bedrijf de marketing 100% correct. Ik kon de schoen niet beter beschrijven als ik het probeerde. Het past als een handschoen over de middenvoet / voorvoet, heeft een mooie ruime teenendoos, comfortabele hak en levert een zeer soepele rit. Dit is de trailschoen die Goldilocks zou rocken. Alles is "precies goed." Het werkt precies op maat. De rit is niet te stevig en niet te zacht. Het gewicht is niet te licht en niet te zwaar (mijn maat 10,5 weegt 10,6 oz). De grip is niet slippy, maar niet overdreven agressief. De hielmeter is niet te stijf, maar niet te zacht. De afvoer is niet slecht, maar niet You are not allowed to view links. Register or Login to view. geweldig. De rotsbescherming is niet te dik, maar werkt nog steeds goed om je voeten te beschermen. De zool is niet te You are not allowed to view links. Register or Login to view. stijf en niet overdreven flexibel. Je snapt het. Maar het nettoresultaat van het vermijden van elke eigenschap die niet al te radicaal is, is een geweldige trailschoen die ik keer op keer probeer te kiezen als ik een schoen wil die precies geschikt is voor elke situatie die er is. om te zeggen dat het geen geweldige functies heeft, het wel. Neem het ontwerp van de tong bijvoorbeeld. PI deed iets ongelooflijk slims. Ze hebben er middenin een normale kanten houder in verwerkt, maar er zijn ook twee andere veterhouders aan de bovenkant toegevoegd die deze ongelooflijk goed op hun plaats houden. Hoewel het niet is gusseted, hoeft dit niet omdat het gewoon niet uit de pas loopt. Super slim. Ik veronderstelde dat een goede beoordeling van deze schoen zou moeten spreken over het "E: Motion" ontwerp van PI. Voor mij is het een geweldig You are not allowed to view links. Register or Login to view. idee dat uiteindelijk veel mensen verwisselt voor zover de hiel / teen valt. Ze vermelden het You are not allowed to view links. Register or Login to view. als een "offset" van 1 mm op de website. Running Warehouse, die de schoenen zelf meet, noemt het een 1You are not allowed to view links. Register or Login to view. 6 mm-voorvoet en een 23 mm-hak (7 mm). Onderstaande video legt uit wat PI "Dynamic Offset" noemt versus ons traditionele idee van wat offset is.
Ik kan me voorstellen dat elke schoen een "dynamische offset" -meting kan hebben op basis van hoe ze het in de video uitleggen. Maar de echte vraag is, bereikt het het gewenste You are not allowed to view links. Register or Login to view.resultaat? Ik kan je vertellen dat het absoluut waar is. De schoen voelt comfortabel en soepel aan tijdens de gehele voetbeweging. Als je naar een foto van de schoen kijkt, ziet het eruit alsof hij een zool met een schommel heeft, maar hij voelt niet zo aan als je erin rent. Er is geen uitgesproken bobbel onder de boog en het voelt alsof hij vlak zit als hij stilstaat. Er is ook heel weinig steun voor de voetboog, wat ik leuk vind. Er is een veelgehoord gezegde in de zakenwereld: "Probeer niet alle dingen voor alle mensen te zijn." De "one size fits all" -benadering  werkt zelden voor de meeste producten. Maar in het geval van de N1 wel. Dit is een schoen die geschikt is voor een breed scala aan hardlopers. Van toevallige trailrunners tot iemand die op zoek is naar een 100 mile-raceschoen. Timothy Olson heeft de Western States You are not allowed to view links. Register or Login to view. 100 keer gewonnen in deze schoen. Nu heb je geen excuses meer ...
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)