• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
en dus vrij van in rekening brengen
Ik wil heel graag schoenen van New Balance leuk vinden. Ze maken veel schoenen die passen bij mijn sweet spot, maar ik heb de afgelopen jaren veel problemen gehad met de duurzaamheid en constructie van de schoen en het heeft me doen aarzelen om veel van hun recente aanbiedingen aan te bevelen. First , de MT10v1 had die voorvoetband die aan één kant op mijn voet botste en moest worden afgehakt (de band, niet mijn voet). De MT00-zool werd gedelamineerd na een You are not allowed to view links. Register or Login to view. minimale kilometerstand en ik had talloze meldingen gelezen van de bovenste scheuring. De MT20 v1 was een totale ramp in termen van duurzaamheid - meldingen van boventrekking waren hoogtij. De MT110-zool was zo duidelijk scheef van de laterale naar de mediale vorm dat deze me een geval van posterieure tibiale peesontsteking You are not allowed to view links. Register or Login to view.liet ontwikkelen. De MR10 v2 was een mooie schoen, maar de pasvorm of het bovenwerk was ongelooflijk ruim op de middenvoet - ik heb er niet genoeg in gerend om een ??zinvolle recensie te schrijven. De bovenkant van de MRC5000 begon kleine, oppervlakkige tranen te ontwikkelen nabij de boog na minimale kilometerstand. Ik heb mijn teen in de MO80 geraakt, hoewel ik dat niet noodzakelijkerwijs aan de schoen kan wijten. De MR00 en de MRC1600 werkten allebei redelijk goed voor mij, maar ik verlang naar de dagen van de You are not allowed to view links. Register or Login to view. MT101, die een paar jaar geleden een van mijn favoriete loopschoenen was. Een New Balance-schoen die ik erg goed vond, was de 730. Het was eenvoudig - brede toebox en stevige, low-drop zool, geen franjes. En het was goedkoop. Dat laatste kenmerk wordt echt gewaardeerd in een wereld waar de prijzen van schoenen You are not allowed to view links. Register or Login to view. door het dak lijken te gaan. Deze zomer stuurde Running Warehouse me een paar van de 730 v2 om uit te testen (dit waren evaluatievoorbeelden en dus vrij van in rekening brengen). Het heeft me lang geduurd om deze recensie te schrijven, want ik ben echt in conflict over deze schoen. In de meeste opzichten lijkt de 730 v2 erg op de originele 730. Hij past geweldig op mijn voet - knus door de hiel en de middenvoet, met een zeer brede toebox (deze staat op de Minimus als laatste en komt zelfs in 2E als je maximale ruimte wilt). Het You are not allowed to view links. Register or Login to view. heeft een ge?ntegreerd voetbed (geen binnenzool) en geen ondersteuning van de voetboog, beide kenmerken die minimalistische hardlopers zullen waarderen (Amazon-recensenten, niet zozeer). Hij is comfortabel genoeg om zonder schoenen te dragen en werkt prima als casual schoen. De zool van de 730 v2 is stevig You are not allowed to view links. Register or Login to view. en hoewel Running Warehouse de You are not allowed to view links. Register or Login to view. stapelhoogte rangschikt als 19 mm hiel - 13 mm voorvoet, voelt hij veel vlakker dan 6 mm voor mij. Gezien de stevige zool is het grondgevoel zeer goed. De zool is ook ruimschoots bedekt met rubber en ik zie heel weinig zolen dragen na uitgebreid casual gebruik en ongeveer 35 mijl hardlopen. Voor New Balance minimale schoenliefhebbers zou ik de ervaring van hardlopen in de 730 misschien het best kunnen beschrijven als zeer vergelijkbaar met de MR10 v2 of misschien een wegversie van de MT110 - veel te You are not allowed to view links. Register or Login to view. leuk als je de voorkeur geeft aan brede schoenen met dunne, stevige zolen. Wat ik het leukste vind aan de NB 730 v2 is de prijs. Hoewel MSRP $ 75 is, kan het voor minder dan $ 60 worden gekocht, waardoor het die ongrijpbare 'minimale schoen voor een minimale prijs' wordt. Ik wil deze schoen zo graag een beste koop of een goede deal noemen,You are not allowed to view links. Register or Login to view.  maar ik heb één grote reservering.

Wat is het probleem? Nogmaals, het is de duurzaamheid bugaboo. Je zou kunnen zeggen dat je niet moet verwachten dat een goedkopere schoen duurzaam is, maar deze komt zo dichtbij en het gebied waar ik duurzaamheidskwesties zie, kon zo gemakkelijk worden gerepareerd (en geen enkele schoen zou problemen moeten hebben na slechts 35 mijl hardlopen) .
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)