• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kunt ook een voorkeur hebben voor
"Brooks" PureGrit wordt vanaf de grond opnieuw ontworpen, waardoor de schoen een stoere uitstraling krijgt en trouw blijft aan You are not allowed to view links. Register or Login to view. de concepten van een laag gewicht en een natuurlijke, ongeremde rijkarakteristiek van de You are not allowed to view links. Register or Login to view. PureProject-collectie.
Het grootste ding om naar te zoeken in deze versie is een nieuwe buitenzool, met een agressiever noppenpatroon dan het vorige model (en aanzienlijk meer dan dat van de originele PureGrit). Bovendien maakt een voorvoet-rotsplaat deze schoen een haalbare optie voor het meer technische terrein, wat betekent dat deze schoen niet langer beperkt zal zijn tot paden van de goed verzorgde vari?teit. "
De nokken zien er nog steeds niet bijzonder agressief uit, maar alles zou beter zijn dan de super-slip buitenzool van de PureGrit 1 (Nate meldt dat de PG 2 veel verbeterd was, ik heb het nooit geprobeerd). De PG3 heeft er zeker een meer substanti?le uitstraling, maar met een gewicht van iets minder dan 10 oz ligt hij precies in lijn You are not allowed to view links. Register or Login to view. met concurrerende schoenen zoals de Saucony Peregrine. Het is een goed uitziende schoen, en You are not allowed to view links. Register or Login to view.een die ik graag zou willen uitproberen.Hoka blijft het gewicht van hun maximaal gevulde schoenen verminderen, en details over twee modellen die in de herfst uitkomen, zijn net uitgekomen. Hoka gebruikt een nieuw tussenzoolmateriaal met de naam RMAT, dat in Running Warehouse als volgt wordt beschreven:
"Al gezien op de binnenkort te lanceren verovering, belooft RMAT een veerkrachtige, responsieve rit met een lager gewicht dan de geperste EVA die te zien is op andere Hoka-schoenen. Terwijl de Conquest zowel EVA als RMAT bevat, hebben de Huaka en Clifton beide een volledige RMAT-tussenzool, waardoor deze schoenen volledig kunnen profiteren van het lage gewicht van het materiaal. "De Hoka Huaka is een 2 mm dropschoen met een gewicht van 8,9You are not allowed to view links. Register or Login to view.  oz:
De Hoka Clifton is nog lichter en heeft een gewicht van 7,9 oz voor herenmaat 9. Running You are not allowed to view links. Register or Login to view. Warehouse wijst erop dat dit vergelijkbaar is met de Saucony Kinvara - best verbazingwekkend voor een schoen met zoveel kussen: ik heb nog maar één keer in een Hoka gelopen - afgelopen winter in de Mafate. Die schoen is veel zwaarder en omvangrijker dan elk van deze, en ik ben ge?nteresseerd om een ??van de lichtere modellen eens te proberen (de 2 mm druppel die Huaka me intrigeert). Ik hoop snel een paar van de Rapa Nuis te hebben, dus houd ons in de gaten!
Lees meer over de Hoka Huaka en Hoka Clifton op de Running Warehouse Blog. Beide zijn nu ook te koop bij Running Warehouse. Normale schoenen met demping, schoenen met minimale demping. Kies er een die je wilt trainen. Dat is je "perfecte" schoen. Probleem voor mij is dat ik een van You are not allowed to view links. Register or Login to view. die 3 kan kiezen en het zal niet "perfect" zijn voor mij als het geen Zero-drop is. Maar ik kan You are not allowed to view links. Register or Login to view. genoegen nemen met een lage hieldaling die niet leidt tot onvrijwillige hielopvallen. Mensen hebben geen schoenen nodig om te rennen, ze waren een uitvinding om als beschermlaag voor je voeten te dienen en ons langer te laten rennen vanwege de demping. En het ding is dat hardloopschoenen tot op zekere hoogte universeel moeten zijn, net zoals mensen een zekere smaak hebben als het gaat om films, waar bepaalde genres universeler zijn dan andere, je kunt ook een voorkeur hebben voor hardloopschoenen. Als de saucony kinvara-serie voor jou werkt, betekent dat dan dat het voor anderen niet werkt. Als het alleen voor jou werkte, dan zou je de enige zijn die You are not allowed to view links. Register or Login to view. ze zou kopen en de lijn zou worden stopgezet. Dus het is belangrijk om altijd universaliteit You are not allowed to view links. Register or Login to view. te zoeken in hardloopschoenen of elk soort product op die manier die partijen gezamenlijk kunnen profiteren. Ik heb verschillende Hokas geprobeerd en ze allemaal teruggegeven, behalve de Bondi 2. Alleen die optie om een ??trottoirloopoptie te hebben (voor het kussen) ). Anders zijn ze allemaal te smal in de voorvoet. Voor degenen die gewend zijn aan lichtgewicht schoenen, bieden ze ook krachttraining als een bonus (geen van hen zijn licht). Ik was nieuwsgierig naar de Rapa Nui totdat eerdere beoordelingen meldden dat ook zij smal waren. Misschien zullen de 2014-modellen meegaander zijn, maar ik hoop er niet op.
  Reply
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

Have fun playing online gambling games like roulette slots baccarat ball and much more.
Prepare for the excitement, excitement and pleasure of your favorite game.
or You are not allowed to view links. Register or Login to view. can download. Store in your cell phone or computer. Open 24 hours.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)