• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
att vara en handledsmonterad modell
Jag var l?nge anv?ndare av en Fitbit Ultra aktivitetssp?rare. Jag ?lskade den lilla enheten och anv?nde den dagligen i n?gra ?r. Tyv?rr hade Fitbit en d?lig vana att falla av mitt midja och g? vilse. Eller jag skulle gl?mma att ta av den och det You are not allowed to view links. Register or Login to view. skulle g? igenom tv?tten eller vinda upp begravd i en byr?sl?da. Vanligtvis skulle det dyka upp efter att ha g?tt f?r n?gra dagar / veckor, men det f?rsvann n?gon g?ng under en semester i Disney World tillbaka i You are not allowed to view links. Register or Login to view. februari och har inte blivit upp?t sedan. Jag beh?vde l?ta den lilla killen g? och hitta en ers?ttare.
I allm?nhet ?lskade jag Fitbit Ultra, men som en avst?ndsl?pare var ett av mina st?rsta problem med enheten att ?ven om det f?ngade mina g?ngsteg bra gjorde det ett d?ligt jobb att r?kna steg medan det k?rde (det You are not allowed to view links. Register or Login to view. skulle alltid undercount med en betydande marginal ). Efter en viss experiment best?mde jag mig f?r att det h?r visade sig vara relaterat till platsen p? mitt midja - att jag sprang ihop med min handled gav mycket b?ttre resultat. Med tanke p? detta best?mde jag att min nya fitnesssp?rare var tvungen att vara en handledsmonterad modell, och s?lunda var Fitbit One och Fitbit Zip-klippet ut som ers?ttningsalternativ. Jag visste att det skulle finnas mer potential f?r att m?ta slumpm?ssiga r?relser som steg med en enhet p? You are not allowed to view links. Register or Login to view. min handled och att det inte skulle hantera ett steg som r?knade bra medan du trycker min son i en barnvagn eller n?r du gr?ver gr?smattan, men som en l?pare mer exakt f?nga mina steg p? k?rningar skulle vara v?rt det.
Jag minskade mina alternativ till tre: Fitbit Flex, Fitbit Force eller Garmin Vivofit. Jag eliminerade You are not allowed to view links. Register or Login to view. snabbt Flex p? grund av bristen p? steg / datavisning. Jag gillar att kunna se mina nummer. Fitbit Force var tilltalande eftersom jag redan var i Fitbit ekosystem, men det hade just ?terkallats eftersom bandet hade en tendens att orsaka hudutslag hos vissa m?nniskor. Det l?mnade Garmin Vivofit, som just hade sl?ppts.
Jag k?pte Garmin Vivofit inom n?gra veckor efter det att den sl?pptes tidigare i ?r och har anv?nt den kontinuerligt sedan dess. Jag har anv?nt Garmin GPS klockor i m?nga ?r, s? jag ?r lika bunden till You are not allowed to view links. Register or Login to view. Garmin Connect-ekosystemet som jag var i Fitbit (f?rmodligen moreso). Som ett resultat var f?r?ndringen l?tt. Sammantaget har jag varit v?ldigt imponerad, ?ven om enheten har n?gra quirks som jag kommer att skissera nedan. Jag ?lskar att ha en tr?ningssp?rare som har en l?ttl?st sk?rm som ligger i vanligt perspektiv You are not allowed to view links. Register or Login to view. p? min handled. Det ger mig en st?ndig p?minnelse om hur aktiv jag har varit p? en viss dag. Och Vivofit-sk?rmen har en liten r?d st?ng ?ver toppen som l?ngsamt v?xer under perioder av inaktivitet - en bra p?minnelse att ta av din rumpa och flytta runt lite f?r att f? baren att g? iv?g. Till skillnad fr?n mitt gamla Fitbit beh?ver Vivofit inte regelbunden laddning. Garmin h?vdar att batteriet kommer att vara i ett ?r innan det beh?ver bytas ut (det anv?nder l?tt utbytbara myntcellbatterier). Jag har anv?nt mina dagliga You are not allowed to view links. Register or Login to view. sedan mars och har inte beh?vt byta batteriet ?nnu - hittills s? bra!
  Reply
You are not allowed to view links. Register or Login to view.

What is the promotion of G Club  You are not allowed to view links. Register or Login to view.is a promotion for the new members.
Get a bonus of 100%, as it has members.
Transfer money into an account for himself to play a preliminary cost 1,000 baht.
You will receive an additional 1,000 baht fully known for any profit since I started playing.
It was a bonus to be paid to play a turnover turnover before a while.
It has to be defined by the Web, you can withdraw it. There is a bit more limited.
Can receive only 1 time for 1 user only.
And the information used to register new arrivals must not repeat the same information that is already in the system of G Club.
This is a restriction that little bit more. I usually play only a single account.
Register first to receive bonuses twice a sweet smile, then the other.
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)