• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
niet weergeven op beide apparaten
De Jabra Pulse heeft dus veel aanpassingsopties, fatsoenlijk geluid en batterij, en synchroniseert gemakkelijk You are not allowed to view links. Register or Login to view. met mijn telefoon. Klinkt goed, toch? Helaas beginnen de dingen uit elkaar te vallen met de hartslagmeter. Verkruimelen tot stof You are not allowed to view links. Register or Login to view. is misschien een betere manier om het te zeggen ....

Ten eerste maakt de Jabra Pulse alleen verbinding via Bluetooth Smart. Dit is prima You are not allowed to view links. Register or Login to view. voor muziek, maar ik kijk nooit naar mijn iPhone tijdens het hardlopen, dus als ik een real-time uitlezing van de hartslag zou bekijken, zou ik het moeten kunnen synchroniseren met mijn Garmin 620 of mijn Vivofit. Helaas ondersteunt de Jabra ANT + niet (de Mio Link en Scosche Rhythm + ondersteunen beide ANT +), dus ik kan HR-info niet weergeven op beide apparaten. Je zou dit weten voordat je een aankoop doet, dus dit is niet echt mijn grote klop op de HR-functie. Het is echter de moeite waard om te benadrukken: koop de Jabra Pulse niet, denkend dat je hem kunt koppelen met You are not allowed to view links. Register or Login to view. je Garmin-horloge - het zal niet werken.
Jabra Sport Pulse Het grotere probleem dat ik heb met de hartslagfuncties van de Jabra You are not allowed to view links. Register or Login to view. Pulse is dat het gewoon niet zo goed werkt. Het apparaat meet de hartslag via een optische sensor ingebouwd in de oordopjes (zie foto links). You are not allowed to view links. Register or Login to view. Vermoedelijk analyseert dit bloed dat door de huid van het oor pulseert en gebruikt deze informatie om de hartslag te berekenen. Helaas is het signaal onbetrouwbaar met tonnen drop-outs, en af ??en toe ligt het lezen ver af van wat ik zou verwachten voor een bepaald tempo. Sterker nog, ik heb bijna hele runs gehad waarbij de hartslag niet eens in de buurt komt van waar het zou moeten zijn.
Laten we eens kijken naar enkele vergelijkende grafieken die HR-gegevens van de Scosche Rhythm + en de Jabra Pulse vergelijken. De Scosche-gegevens komen van mijn Garmin 620 via SportTracks You are not allowed to view links. Register or Login to view. en de Jabra-gegevens komen van iSmoothRun .tcx-bestandsuitvoer naar SportTracks.
De eerste is een plot van een recente 10K You are not allowed to view links. Register or Login to view. run waarin ik het tempo een beetje in de laatste mijl duwde. De eerste grafiek hieronder toont gegevens over het tempo via mijn Garmin You are not allowed to view links. Register or Login to view. 620 en HR via de Scosche Rhythm +. Wat je zult opvallen, is dat de HR-curve vrij soepel is en er geen drop-outs zijn, en HR beweegt een beetje tegen het einde van de run toen ik het tempo oppikte. Daarna hebben we dezelfde run met pace-data van mijn iPhone en HR van de Jabra (ik kon de schaal niet helemaal hetzelfde krijgen). Wat u op de HR-curve ziet, is meer dan 20 uitvallers. Erger nog, na ongeveer twee kilometer zweeft de HR-lijn rond 185 bpm. Dit is ongeveer mijn maximale hartslag, en ik kan je verzekeren dat ik tijdens deze run nooit in de buurt kwam van die hoogte. Er is You are not allowed to view links. Register or Login to view. hier iets heel mis!
  Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)