ReturnOfPVP | Leaks | Chat
Wahoo Fitness en iSmoothRun - Printable Version

+- ReturnOfPVP | Leaks | Chat (http://forum.returnofpvp.com)
+-- Forum: ReturnOfPVP (http://forum.returnofpvp.com/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Forum: General Chat (http://forum.returnofpvp.com/forumdisplay.php?fid=2)
+--- Thread: Wahoo Fitness en iSmoothRun (/showthread.php?tid=155321)

Wahoo Fitness en iSmoothRun - Labi1995 - 08-03-2018

Een paar maanden geleden stopte mijn vriend Sam bij de kliniek voor een run. Sam en ik delen de liefde voor het experimenteren met hardloopschoenen, maar ik ontdekte die dag dat we ook een fascinatie delen met technische gadgets en iPhone-apps. Sam had een nieuwe wacht meegebracht waar hij mee speelde, de Magellan Echo, en tegen de tijd dat hij wegging, wist ik dat ik er een moest hebben (lees de Sam's You are not allowed to view links. Register or Login to view. Echo-recensie hier). Ik heb gezien dat loopwerk voor de kost is, ik kan een dergelijke extravagantie rechtvaardigen, hoewel ik al een GPS-horloge bezit (Garmin 620). Ik dacht dat als ik het leuk vond dat ik het vasthield, en als ik het niet leuk vond, zou ik een recensie schrijven die zoveel zegt als dat ik het op eBay zou verkopen. Na meer dan een maand van consistent gebruik kan ik nu zeggen dat dit horloge nergens heen gaat. Ik ben helemaal weg van de Echo. Eerst en vooral is de Magellan Echo geen GPS-horloge, laten we You are not allowed to view links. Register or Login to view. daar vanaf het begin duidelijk over zijn. Het is eigenlijk een vrij nutteloos stukje technologie op zich. Het heeft zelfs geen stopwatch of alarm voor zover ik kan zien. Het enige dat het doet is de tijd en datum weergeven. Maar, combineer de Echo met een iPhone en je hebt een van de coolste speeltjes waarmee ik heb You are not allowed to view links. Register or Login to view. gespeeld in een tijdje. De Echo functioneert door te synchroniseren met een app op je telefoon. Het toont gegevens die door de telefoon via de app rechtstreeks op uw pols zijn opgenomen. De knoppen op de Echo worden ook bedieningselementen voor uw telefoon. Je kunt je training starten en stoppen, muziek pauzeren, liedjes overslaan, enzovoort, allemaal vanuit je pols zonder je telefoon te hoeven aanraken. Als je niet met een iPhone werkt en geen interesse hebt om dit te doen (Magellan beweert dat Android-ondersteuning You are not allowed to view links. Register or Login to view. komt binnenkort), dan kun je stoppen met het lezen van deze recensie want het horloge is niets voor jou. Zonder een gekoppelde telefoon is het horloge dommer dan een gewone stopwatch. Persoonlijk liep ik nooit met mijn iPhone, deels omdat ik altijd al een hekel had aan hardlopen met een telefoon die aan mijn arm was You are not allowed to view links. Register or Login to view. bevestigd. Ik heb echter gemerkt dat als ik het in de winter in mijn jasje kan doen, of hem in de zomer in de hand kan houden (met behulp van een draagriem in de draagriem of een HB Tune-tas), ik het mee kan nemen met minimale interferentie Mijn trainingskit voor de afgelopen twee maanden was vrijwel mijn iPhone in een jaszak, het Magellan-horloge om mijn pols en een paar bluetooth-koptelefoons onder mijn muts. De telefoon speelt muziek af en feeds voeren gesplitste samenvattingen door via de hoofdtelefoon en sturen You are not allowed to view links. Register or Login to view. de real-time run-gegevens naar het horloge. Het horloge regelt de telefoon en de muziek via de hoofdtelefoon. De drie apparaten werken prachtig samen, er zijn geen kabels om mee te rommelen en ik hoef mijn telefoon niet op mijn arm te dragen of er op de vlucht mee te rommelen.

Als u de echo wilt gebruiken, moet u deze koppelen aan een ondersteunde app. Momenteel bevat de lijst Strava, MapMyRun, Wahoo Fitness en iSmoothRun (blijkbaar meer in de maak). Ik begon in het najaar met het spelen met iSmoothRun toen een klant me vertelde dat het de cadans kon meten (het doet dat behoorlijk nauwkeurig). Het is een eenvoudige maar zeer functionele app en ik ben er verliefd op geworden. Om verder te gaan met deze beoordeling zal ik iSmoothRun ook gaan beoordelen omdat het horloge een app nodig heeft om te werken (sommige van de andere apps You are not allowed to view links. Register or Login to view. bieden meer functionaliteit, DC Rainmaker beoordeelde de Echo omdat deze functioneert met de Wahoo Fitness-app voor een voorbeeld Ik hou van iSmoothRun omdat het eenvoudig en intu?tief is, en tracking is heel solide vergeleken met mijn Garmin) Om een ??run met de Echo + iSmoothRun-combo te beginnen, moet je eerst het horloge koppelen aan de app op je telefoon. Het horloge communiceert via Bluetooth, dus dat moet worden ingeschakeld in je telefooninstellingen [maar je koppelt daar niet, je pairt in de app - volledige instructies hier (Magellan) en hier (iSmoothRun)]. Na het openen van iSmoothRun kun je druk op de knop linksboven op het horloge om te beginnen met zoeken naar een verbinding, en in iSmoothRun start u het koppelen in de app Instellingen-> Beeldschermen-> Kies Magellan-echoIn de bovenstaande afbeelding kunt u met Omgekeerd You are not allowed to view links. Register or Login to view. overschakelen van zwarte tekst op een grijze achtergrond naar grijs tekst op een zwarte achtergrond. Door op setup te drukken, kunt u schermsjablonen aanpassen die uw keuze van meetwaarden tijdens een training weergeven (alles gemeten door uw telefoon, niet door het horloge zelf). Ik heb meestal 3-4 schermen ingesteld, maar meestal gebruik ik het scherm in de eerste afbeelding hieronder (afstand, tempo, gemiddelde snelheid)

RE: Wahoo Fitness en iSmoothRun - ketsiri237 - 08-04-2018

You are not allowed to view links. Register or Login to view.

Have fun playing online gambling games like roulette slots baccarat ball and much more.
Prepare for the excitement, excitement and pleasure of your favorite game.
or You are not allowed to view links. Register or Login to view. can download. Store in your cell phone or computer. Open 24 hours.